hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت‌های والیبال است

آذربایجان غربی| ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت‌های والیبال است

استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبانی شایسته برای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال خواهد بود و هزینه‌های مالی آن تأمین می‌شود.

محمدمهدی شهریاری در دیدار با سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی افزود: تغییرات لازم در محل برگزاری مسابقات از جمله نصب کف‌پوش‌های مخصوص انجام‌شده است.

او با تأکید بر اینکه نباید هیچ مشکلی پیش روی میزبانی شایسته از این مسابقات وجود داشته باشد، اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط در سطح استان و کشور هر اقدامی که برای میزبانی شایسته از این رقابت‌ها مفید می‌دانند را انجام دهند.

او همچنین از مسئولان استانی خواست تا در این زمینه یک جلسه دیگر تشکیل دهند تا آخرین وضعیت میزبانی از این مسابقات بررسی شود و بر استاندارد بودن حمل‌ونقل و پذیرایی از تیم‌ها تأکید کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی نیز گفت: اقدامات مناسبی برای برگزاری رقابت‌های والیبال در ارومیه انجام‌شده است و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نیز همکاری چشمگیری داشته‌اند و به‌خوبی وارد عرصه عمل شده‌اند.

افشین داوری افزود: 80 اتاق مناسب برای اقامت والیبالیست‌ها در نظر گرفته‌شده است که باید این مسئله قطعی شود و پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین اینترنت محل اقامت و سالن بازیکنان صورت گیرد.

او به استانداردسازی ورودی سالن‌ها تأکید کرد و ادامه داد: زیباسازی محل اقامت والیبالیست‌ها و سالن مسابقات باید موردتوجه قرار گیرد و رسیدگی به این امر نیازمند عملکرد جدی شهرداری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد